Frumoasa zi

Azi dimineata cind ma scol, i’m a winner 🙂
+100 ptz + iar primul loc in gzBlog Contest
si asta nu-i tot, +50 vizitatori unici pe blog astazi, dar ziua abia s-a inceput, seamana cu ziua in care s-a creat topicul pe TMD, si toti intrau pe blog, atunci am strins vreo 70 vizitatori, sunt sanse sa-mi bat recordul.
Si iarasi nu-i tot) cred ca ati observat, NEW Design of nr: #1 GreenZoner Blog MOLDOVA, sper ca va place, cu toate ca sunt citeva greseli, imaginea ce am pus-o pe fundal e 1440×900, si cei ce au rezolutie mai mica sau mai mare, posbil sa vada putin altfel imaginea 🙂 si deaceea am scos citeva obiecte, si am lasat doar baza, fundalul, si frumosul scris “MOLDOVA” nu puteam sa-l sterg 🙂
Imi pare rau ca nu pot raspunde la intrebarile voastre pe topic, prietenul ce scria in locul meu a primit disable, chipurile e clona profilului lui fratele lui, insa nu-i nici pe departe asa, sper sa se rezolve in curind greseala.
Intrebarea actuala pe topic “De ce nu mai este functia Translate de 2000 EEP” – fiinda ei demult au gasit oameni pentru traducere care deja lucreaza la asta, si alta ” Dar a mai rams limba rusa! ” (by DrinsteR) la ea se lucreaza deja, iar “This language version will become available soon” scrie deja de jumatate de an daca nu gresesc.
Succes, o sa ma starui macar la cite o intrebare pe zi sa raspund aici pe blog daca ele vor fi.


					
Leave a Reply

